[et_pb_section bb_built="1" admin_label="section"][et_pb_row admin_label="row"][/et_pb_row][/et_pb_section]

Sociální sítě

Polovina Čechů je pravidelně aktivní na sociálních sítích, pouhá třetina firem však využívá jejich potenciál. Nezmeškejte tuto příležitost. Oslovte s mou pomocí své zákazníky tam, kde doopravdy jsou. Díky sociálním sítím zvýšíte povědomí o značce a získáte více uživatelů, klientů a zákazníků.

Správa sociálních sítí od A do Z - kvalitně a rychle

Cas

Sociálním sítím je třeba věnovat nemalý potřebný čas

Nápady

Platíte jen za přivedené zákazníky vašeho e-shopu

Rychlost

Ve výsledcích vyhledávání jste vidět okamžitě

Rentabilita

Produktové kampaně nabízejí přesné měření výsledků

Snadno jako nikdy dříve

facebook instagram

O Sociálních Sítích

Víc jak polovina české online populace má účet na Facebooku. A celá polovina z nich jej denně zkontrolují. Chcete-li tedy být na očích svým zákazníkům, musíte jít tam, kde jsou oni – a kde to milují. Aktuálně jsou to především sociální sítě. Toto však není jen tak. Sociální sítě jako Facebook, Instagram apod. jsou ohromné. Jak tedy dosáhnout toho, aby vás na Facebooku nebo jinde lidé skutečně viděli? A jak je tam přesvědčit k nákupu?

Proč je důležité dělat marketing na sociálních sítích?

Lidé „sjíždějí“ sociální sítě každý den. A pokud vás na nich uvidí častěji a budou na vaše statusy navíc reagovat, v okamžiku, kdy si budou chtít koupit to, co prodáváte, se jim vybaví vaše značka.

Když vaši fanoušci „lajkují“ vaše statusy, dozvídají se o vás i jejich přátelé na Facebooku. Osobní doporučení má největší vliv při nákupu. A konečně: můžete vaše fanoušky ponouknout i k nákupu. Až 79 % fanoušků značek na Facebooku má větší šanci značku doporučit a nakoupit u ní než nefanoušci. Čím dál častěji dnes zákazníci přes sociální sítě také chtějí zodpovídat zákaznické dotazy a sledovat, jaké novinky jim přinášíte. Facebook umožňuje velmi levně oslovovat spotřebitele reklamou. Přes Facebook dokážeme neskutečně přesně cílit na vaše současné i potenciální zákazníky. Máte-li profil na Google+, pomůže to i vašim PPC reklamám v Google AdWords. Nemalý přínost je také v množství profilů na sociálních sítích, které zaberou pozice ve vyhledávačích, zadá-li někdo název vaší značky. Takže, pokud o vás někdo napsal něco nehezkého, bude to ve vyhledávačích odsunuto dozadu.

Co díky sociálním sítím získáte?

  1. Přímé zvýšení tržeb – Obzvláště v B2C prostředí působí Facebook jako přímý akviziční (prodejní) kanál. Se svou nabídkou zasáhnete miliony lidí nebo přesně zacílenou skupinu.
  2. Posílíte brand – Přítomnost na sociálních sítích zvyšuje dosah vaší značky a pěstuje dobré vztahy se zákazníky. Zákazníci si vás více pamatují a jste jejich první volbou, když si chtějí koupit to, co prodáváte.
  3. Retence – Kontakt s fanoušky na sociálních sítích mnohonásobně zvyšuje šanci, že se pracně získaná akvizice promění v opakovaného zákazníka.
  4. Průzkum – Abyste si ověřili nápad, otestovali produkt nebo získali novou inspiraci, nepotřebujete složité výzkumy. Vaši fanoušci vám pomohou ve zlomku času a peněz. Stačí se jich zeptat na sociálních sítích.
  5. Snazší dostupnost – Lidem se často nechce někam volat, psát nebo procházet váš web. Ale na sociálních sítích se vás zeptají snadno.
  6. Helpdesk – Vaši zákazníci často potřebují pomoci, poradit, popostrčit k nákupu. Díky sociálním sítím jim můžete posloužit s minimálními náklady.

Přínosy PPC kampaně v mém podání

[svtimeline] [svt-event title="SEZNÁMENÍ SE S VAŠÍM PODNIKÁNÍM" date="" class="svt-cd-yellow"] Pochopení klienta, značky a vašich produktů. Jaké části vašeho byznysu jsou vhodné pro sociální sítě a pro které. [/svt-event] [svt-event title="STANOVENÍ CÍLŮ" date="" class="svt-cd-yellow"] Stanovíme si cíle, kterých chceme dosáhnout. [/svt-event] [svt-event title="STRATEGIE" date="" class="svt-cd-yellow"] Vytvoříme strategii pro profily i reklamní kampaně včetně obsahového plánu. [/svt-event] [svt-event title="PRŮBĚŽNÁ TVORBA" date="" class="svt-cd-yellow"] Zoptimalizuji vaše profily a začneme dle plánu vkládat poutavé příspěvky, vytvářet obsah a efektivně vést reklamní kampaně. [/svt-event] [svt-event title="NAPOJENÍ NA WEBOVOU ANALYTIKU" date="" class="svt-cd-yellow"] Napojím vám reklamní účty na statistiku návštěvnosti webu. Z této webové analytiky lze získaná data využít k lepší optimalizaci kampaní. [/svt-event] [svt-event title="VŽDY MÁTE PŘEHLED" date="" class="svt-cd-yellow"] Každý měsíc vytvářím reporty zachycující vývoj kampaní. Nemusíte znát odborné termíny. Reporty píši jazykem ušitým na tělo zákazníka. [/svt-event] [svt-event title="AKTUALIZACE" date="" class="svt-cd-yellow"] Sledujo novinky na sociálních sítích a implementuji je. [/svt-event] [/svtimeline]

Nabídka Sociálních sítí

doplnit obsah

Jak to vše probíhá

[supsystic-price-table id=8]
[supsystic-price-table id=8]

Co o mě říkají zákaznicí

I was the classic desperate housewife. Always hungry, tired and frustrated. With Tom's help, I managed to become the strong woman I am now.
Cecile Emeke
Half of my life was spent wandering and sobbing. It was only after meeting Tom that I discovered what I truly love: dancing naked in the dark with my pets.
Keith Stanfield
I'm not the sort of person that goes for coaching, but what can I say... Tom came at the right time and the right place. Thanks man, you helped me become myself.
Griffin Freeman
Oh my... I never thought I could feel so good in a simple talking session with Tom. True, his massage skills also help me relax, but it's his mind that really great.
Myra Lucretia

KONKURENCE JE JEN JEDEN KLIK OD VÁS!

VÍTE CO CHCETE? SESTAVÍM VÁM NABÍDKU

Abych vám mohl sestavit nabídku, sdělte mi co nejvíce o vaší službě a představě o kampani. Pro usnadnění mám připraveno několik základních otázek.