Sociální sítě
Polovina Čechů je pravidelně aktivní na sociálních sítích, pouhá třetina firem však využívá jejich potenciál. Nezmeškejte tuto příležitost. Oslovte s mou pomocí své zákazníky tam, kde doopravdy jsou. Díky sociálním sítím zvýšíte povědomí o značce a získáte více uživatelů, klientů a zákazníků.
Správa sociálních sítí od A do Z - kvalitně a rychle
Cas
Sociálním sítím je třeba věnovat nemalý potřebný čas
Nápady
Platíte jen za přivedené zákazníky vašeho e-shopu
Rychlost
Ve výsledcích vyhledávání jste vidět okamžitě
Rentabilita
Produktové kampaně nabízejí přesné měření výsledků
Snadno jako nikdy dříve
facebook instagram
O Sociálních Sítích
Víc jak polovina české online populace má účet na Facebooku. A celá polovina z nich jej denně zkontrolují. Chcete-li tedy být na očích svým zákazníkům, musíte jít tam, kde jsou oni – a kde to milují. Aktuálně jsou to především sociální sítě. Toto však není jen tak. Sociální sítě jako Facebook, Instagram apod. jsou ohromné. Jak tedy dosáhnout toho, aby vás na Facebooku nebo jinde lidé skutečně viděli? A jak je tam přesvědčit k nákupu?
Proč je důležité dělat marketing na sociálních sítích?
Lidé „sjíždějí“ sociální sítě každý den. A pokud vás na nich uvidí častěji a budou na vaše statusy navíc reagovat, v okamžiku, kdy si budou chtít koupit to, co prodáváte, se jim vybaví vaše značka.
Když vaši fanoušci „lajkují“ vaše statusy, dozvídají se o vás i jejich přátelé na Facebooku. Osobní doporučení má největší vliv při nákupu. A konečně: můžete vaše fanoušky ponouknout i k nákupu. Až 79 % fanoušků značek na Facebooku má větší šanci značku doporučit a nakoupit u ní než nefanoušci. Čím dál častěji dnes zákazníci přes sociální sítě také chtějí zodpovídat zákaznické dotazy a sledovat, jaké novinky jim přinášíte. Facebook umožňuje velmi levně oslovovat spotřebitele reklamou. Přes Facebook dokážeme neskutečně přesně cílit na vaše současné i potenciální zákazníky. Máte-li profil na Google+, pomůže to i vašim PPC reklamám v Google AdWords. Nemalý přínost je také v množství profilů na sociálních sítích, které zaberou pozice ve vyhledávačích, zadá-li někdo název vaší značky. Takže, pokud o vás někdo napsal něco nehezkého, bude to ve vyhledávačích odsunuto dozadu.
Co díky sociálním sítím získáte?
- Přímé zvýšení tržeb – Obzvláště v B2C prostředí působí Facebook jako přímý akviziční (prodejní) kanál. Se svou nabídkou zasáhnete miliony lidí nebo přesně zacílenou skupinu.
- Posílíte brand – Přítomnost na sociálních sítích zvyšuje dosah vaší značky a pěstuje dobré vztahy se zákazníky. Zákazníci si vás více pamatují a jste jejich první volbou, když si chtějí koupit to, co prodáváte.
- Retence – Kontakt s fanoušky na sociálních sítích mnohonásobně zvyšuje šanci, že se pracně získaná akvizice promění v opakovaného zákazníka.
- Průzkum – Abyste si ověřili nápad, otestovali produkt nebo získali novou inspiraci, nepotřebujete složité výzkumy. Vaši fanoušci vám pomohou ve zlomku času a peněz. Stačí se jich zeptat na sociálních sítích.
- Snazší dostupnost – Lidem se často nechce někam volat, psát nebo procházet váš web. Ale na sociálních sítích se vás zeptají snadno.
- Helpdesk – Vaši zákazníci často potřebují pomoci, poradit, popostrčit k nákupu. Díky sociálním sítím jim můžete posloužit s minimálními náklady.
Nabídka Sociálních sítí
doplnit obsah