Jsem Roman Jelínek

Správa profilu a kampaně na Facebooku Instagramu Linkedinu atd.

About Me.

sociální sítě jsou má vášeň

Sociální
marketing.

Polovina Čechů je pravidelně aktivních na sociálních sítích, pouhá třetina firem však využívá jejich potenciál. Nezmeškejte tuto příležitost. Oslovte s mou pomocí své zákazníky tam, kde doopravdy jsou. Díky sociálním sítím zvýšíte povědomí o značce a získáte více uživatelů, klientů a zákazníků.

Když vaši fanoušci „lajkují“ vaše statusy, dozvídají se o vás i jejich přátelé na Facebooku. Osobní doporučení má největší vliv při nákupu. A konečně: můžete vaše fanoušky ponouknout i k nákupu. Až 79 % fanoušků značek na Facebooku má větší šanci značku doporučit a nakoupit u ní než nefanoušci. Čím dál častěji dnes zákazníci přes sociální sítě také chtějí zodpovídat zákaznické dotazy a sledovat, jaké novinky jim přinášíte. Facebook umožňuje velmi levně oslovovat spotřebitele reklamou. Přes Facebook dokážeme neskutečně přesně cílit na vaše současné i potenciální zákazníky. Nemalý přínos je také v množství profilů na sociálních sítích, které zaberou pozice ve vyhledávačích, zadá-li někdo název vaší značky. Takže, pokud o vás někdo napsal něco nehezkého, bude to ve vyhledávačích odsunuto dozadu.

Co díky sociálním sítím získáte?

  1. Přímé zvýšení tržeb – Obzvláště v B2C prostředí působí Facebook jako přímý akviziční (prodejní) kanál. Se svou nabídkou zasáhnete miliony lidí nebo přesně zacílenou skupinu.
  2. Posílíte brand – Přítomnost na sociálních sítích zvyšuje dosah vaší značky a pěstuje dobré vztahy se zákazníky. Zákazníci si vás více pamatují a jste jejich první volbou, když si chtějí koupit to, co prodáváte.
  3. Retence – Kontakt s fanoušky na sociálních sítích mnohonásobně zvyšuje šanci, že se pracně získaná akvizice promění v opakovaného zákazníka.
  4. Průzkum – Abyste si ověřili nápad, otestovali produkt nebo získali novou inspiraci, nepotřebujete složité výzkumy. Vaši fanoušci vám pomohou ve zlomku času a peněz. Stačí se jich zeptat na sociálních sítích.
  5. Snazší dostupnost – Lidem se často nechce někam volat, psát nebo procházet váš web. Ale na sociálních sítích se vás zeptají snadno.
  6. Helpdesk – Vaši zákazníci často potřebují pomoci, poradit, popostrčit k nákupu. Díky sociálním sítím jim můžete posloužit s minimálními náklady.

Cvičení dělá mistra

Zkušený sociální
marketér.

dobré vědět

Proč je důležité dělat marketing na sociálních sítích? Lidé „sjíždějí“ sociální sítě každý den. A pokud vás na nich uvidí častěji a budou na vaše statusy navíc reagovat, v okamžiku, kdy si budou chtít koupit to, co prodáváte, se jim vybaví vaše značka.

Pracovní zkušenosti

Dolor sit amet ekolor aloma  Cons ctetur the old what adips Incidunt ullt labe the off Duis euisod risus metus, a faucibus diam placerat sed Suspendisse gravida sit amet.

Vzdělání

Dolor sit amet ekolor aloma  Cons ctetur the old what adips Incidunt ullt labe the off Duis euisod risus metus, a faucibus diam placerat sed Suspendisse gravida sit amet.

Znalosti jsou vše

Mé projekty.

více o správě sociálních sítí

věci
navíc.

Ke každému projektu přistupuji individuálně a snažím se nalézt to nejefektivnější řešení.

Cena.

Za kvalitní správu sociálních sítí se můžeme dostat s cenou pod 3tis/měsíčně. Konkrétní částka však záleží na rozsahu a frekvenci služeb.

Rychlost realizace.

Jednodušší profily lze vytvořit v horizontu pár dní. Rozsáhlejší projekty pak záleží na náročnosti, vašich požadavcích a potřebných podkladech.

postup realizace.

Na základě zadání a rozpočtu vymyslím strategii a vizuál nového profilu, včetně plánování pravidelné tvorby nového obsahu.

Doplňkové služby.

Vaši firmu podpoříme skrze kampaně na sociálních sítích, díky čemuž zvýšíme povědomí o značce a podpoříme prodejní kanály.