Nastavení a správa PPC kampaní
Specializuji se na optimalizaci PPC kampaní systému Google ads, Seznam S-klik a Facebook ads. Reklamu vedu tak, aby byla co nejefektivnější s co nejmenšími náklady. Soustředím se reálnou návratnost investic – aby Vám PPC reklamy co nejvíce vydělávaly. Nesleduji pouze CTR nebo počet impresí, ale především metriky týkající se konverzí a reálnou návratnost.

PPC kampaně od A do Z - kvalitně a rychle

Cílení
PPC kampaně jsou přesně cílené na vaše zákazníky

Platba
Platíte jen za přivedené návštěvníky webu

Rychlost
Ve výsledcích vyhledávání jste vidět okamžitě

Rentabilita
PPC kampaně nabízejí přesné měření výsledků
O PPC systémech
PPC kampaně jsou formou reklamy s vysokou návratností investic. Lze je přesně cílit, rychle nastavit, spustit a také výborně vyhodnocovat. Přes PPC reklamu přivedete na svůj web cílovou skupinu, kterou potřebujete. 70% všech nákupních rozhodnutí začíná hledáním ve vyhledávačích. Internet je však zaplaven obrovským množstvím relevantních informací. Díky PPC reklamě můžete být vidět na prvních stránkách ve vyhledávačích Google.cz, Seznam.cz, Centrum.cz, Zbozi.cz a dalších webech.
Buďte svým zákazníkům ve vyhledávači na očích!

Přínosy PPC kampaně v mém podání
Nabídka PPC systémů
doplnit obsah
- AdWords - Google Ads
- Seznam Sklik
- Facebook Ads
Google Ads je online reklamní služba, díky které mohou inzerenti dát větší důležitost svojí webové stránce v Google vyhledávání. Inzerent zadá, která klíčová slova jsou pro něj důležitá. Buďte svým zákazníkům ve vyhledávači na očích! Ukažte se zákazníkům právě ve chvíli, kdy na Googlu hledají věci z vaší nabídky. Zaplatíte, jen když na reklamu kliknou a navštíví váš web či vám zavolají. Google AdWords je v České republice spolu s Sklik.cz hojně využívaným reklamním systémem pro výkonnostní marketing. Díky svému opravdu širokému dosahu je oblíbeným placeným zdrojem pro generování návštěvnosti webu.
Nejčastější formou užití Google AdWords je PPC reklama, která umožňuje oslovit zákazníky ve správný čas a na správném místě díky pokročilým možnostem cílení internetové reklamy. Google AdWords lze v zásadě rozdělit na Search, Display a Shopping. Všechny tři součástí mají svůj smysl.
- Google Search
Zobrazuje reklamy na základě zadané vyhledávací fráze ve výsledcích vyhledávání. - Display
Zobrazuje reklamy v partnerské síti AdSense, v poště Gmail nebo v aplikacích. - Google Shopping / Merchant Center
Data z XML produktového feedu se zobrazují společně s reklamou ve vyhledávací síti při vyhledávání relevantních produktů.
Sklik zobrazí vaši reklamu těm, kdo vás hledají Budete vidět ve vyhledávání Seznam.cz. Platíte až za přivedené návštěvníky.
Zasáhnete 95 % české internetové populace
Vaše reklama se zobrazí ve vyhledávání Seznam.cz a na nejčtenějších webech českého internetu: Novinky.cz, Super.cz, Proženy.cz, Sport.cz, homepage Seznam.cz, iDnes.cz, Blesk.cz, Nova.cz a dalších 5 000 webech.
Můžete cílit na region
Provozujete-li lokální byznys, můžete svou reklamu zacílit jen na kraj nebo město, kde působíte.
Ukážete se těm, kdo vás hledají
Člověku padnete do oka právě ve chvíli, kdy aktivně hledá to, co nabízíte. Nikdy vás neuvidí radši.
Díky statistikám máte jasno
S Sklikem vždy víte kolik lidí na vás kliklo, kolik se registrovalo, kolik nakoupilo. Jednoduše tak vyhodnotíte přínos reklamy.
Máte absolutní kontrolu
Pod kontrolou máte nejen výdaje za reklamu, ale i její efekt. Pokud nezabírá podle vašich představ, můžete texty i bannery inzerátů kdykoliv vyměnit.
Facebook Ads je reklamní formát v populární sociální síti Facebook. Reklama využívá platební modely PPC (pay per click, platba za proklik) a PPV (pay per view, platba za zobrazení). Facebook Ads se obvykle zobrazují na sociální síti Facebook v pravém sloupci stránky. Jsou zde většinou dvě až tři reklamní pozice. Existují však i další reklamní formáty, tzv. in-stream reklamy. Ty se zobrazují přímo mezi příspěvky ostatních uživatelů Facebooku a jsou inzerenty velmi oblíbené. Nutno podotknout, že jsou zpravidla dražší a účinnější než-li reklamní pozice vpravo.
Silnou stránkou reklamy na Facebooku je možnost velice dobře cílit na vybranou audienci. I proto se Facebook reklamy velice často používají vedle PPC reklamy ve vyhledávání pro akvizici nových zákazníků. Facebook reklama je dnes jednou z nejpoužívanějších reklam. Ve srovnání s ostatními druhy reklamy je téměř nemožné tyto reklamy blokovat pomocí pluginů pro blokování reklamy.
Formáty Facebook reklam se v posledních letech proměnily, každý formát má přitom různé technické požadavky, pravidla pro reklamu, podporované účely a výzvy k akci. Kvalitní nastavení Facebook kampaně proto doporučujeme přenechat profesionálům. Nejen že ušetříte čas potřebný k nastudování všech pravidel, ale rovněž ušetříte nemalé finanční prostředky a vyvarujete se zbytečných chyb.
Platformy Facebooku podporují na Facebooku, Instagramu, v Audience Network a na Messengeru několik typů reklam. Facebook Ads se s oblibou používá jak pro akviziční, tak i pro retenční kampaně.
Formáty reklamy Facebook Ads
- Obrázek
- Video
- Sbírka
- Rotující formát
- Prezentace
- Základní stránka
- Reklamy pro generování potenciálních zákazníků
- Nabídky
- Zájem o příspěvek
- Reakce na událost
- To se mi líbí stránky
Možnosti cílení reklamy Facebook Ads
- Lokalita - ze seznamu vybíráte jednu zemi
- Pohlaví - cílit můžete na ženy či na muže
- Věk - můžete si vybrat jednu z věkových skupin
- Klíčová slova - vybíráte z toho, co mají uživatelé Facebooku uvedeno ve svém profilu
- Vzdělání
- Pracoviště - je možné zacílit i na zaměstnance konkrétní společnosti
- Vztah - můžete si vybrat zacílení na nezadaný / ve vztahu / zasnoubený / ženatý
- Zajímá se o - muže / ženy - opět podle toho co má uveden uživatel v profilu
Jak to vše probíhá
Co o mě říkají zákaznicí



