Nastavení a správa PPC kampaní

Specializuji se na optimalizaci PPC kampaní systému Google ads, Seznam S-klik a Facebook ads. Reklamu vedu tak, aby byla co nejefektivnější s co nejmenšími náklady. Soustředím se reálnou návratnost investic – aby Vám PPC reklamy co nejvíce vydělávaly. Nesleduji pouze CTR nebo počet impresí, ale především metriky týkající se konverzí a reálnou návratnost.

PPC kampaně od A do Z - kvalitně a rychle

Cílení

PPC kampaně jsou přesně cílené na vaše zákazníky

Platba

Platíte jen za přivedené návštěvníky webu

Rychlost

Ve výsledcích vyhledávání jste vidět okamžitě

Rentabilita

PPC kampaně nabízejí přesné měření výsledků

O PPC systémech

PPC kampaně jsou formou reklamy s vysokou návratností investic. Lze je přesně cílit, rychle nastavit, spustit a také výborně vyhodnocovat. Přes PPC reklamu přivedete na svůj web cílovou skupinu, kterou potřebujete. 70% všech nákupních rozhodnutí začíná hledáním ve vyhledávačích. Internet je však zaplaven obrovským množstvím relevantních informací. Díky PPC reklamě můžete být vidět na prvních stránkách ve vyhledávačích Google.cz, Seznam.cz, Centrum.cz, Zbozi.cz a dalších webech.

 Buďte svým zákazníkům ve vyhledávači na očích!

Přínosy PPC kampaně v mém podání

Picture

EFEKTIVNÍ STRUKTURA A OBSAH KAMPANĚ

Definuji vhodnou strukturu kampaně, klíčová slova a relevantní texty.

Picture

PRŮBĚŽNÁ OPTIMALIZACE

Nastavením kampaní práce nekončí. Naopak je potřeba provádět průběžný monitoring a optimalizaci kampaní.

more...

Picture

NAPOJENÍ NA WEBOVOU ANALYTIKU

Napojím vám účet Adwords na statistiku návštěvnosti webu. Z této webové analytiky lze získaná data využít k lepší optimalizaci webu.

Picture

VŽDY MÁTE PŘEHLED

Každý měsíc vytvářím reporty zachycující vývoj PPC kampaní. Nemusíte znát odborné termíny. Reporty píši jazykem ušitým na tělo zákazníka.

Picture

VLASTNÍ ÚČET

Každému klientovi nastavím vlastní účet s přístupem. Pokud kampaň ukončíte neztratíte svoje data.

Picture

1000 KČ K VAŠEMU KREDITU JAKO BONUS

Platí pro nově založené Adwords účty po utracení 250 Kč.

Nabídka PPC systémů

doplnit obsah

  • AdWords - Google Ads
  • Seznam Sklik
  • Facebook Ads

Google Ads je online reklamní služba, díky které mohou inzerenti dát větší důležitost svojí webové stránce v Google vyhledávání. Inzerent zadá, která klíčová slova jsou pro něj důležitá. Buďte svým zákazníkům ve vyhledávači na očích! Ukažte se zákazníkům právě ve chvíli, kdy na Googlu hledají věci z vaší nabídky. Zaplatíte, jen když na reklamu kliknou a navštíví váš web či vám zavolají. Google AdWords je v České republice spolu s Sklik.cz hojně využívaným reklamním systémem pro výkonnostní marketing. Díky svému opravdu širokému dosahu je oblíbeným placeným zdrojem pro generování návštěvnosti webu.

Nejčastější formou užití Google AdWords je PPC reklama, která umožňuje oslovit zákazníky ve správný čas a na správném místě díky pokročilým možnostem cílení internetové reklamy. Google AdWords lze v zásadě rozdělit na Search, Display a Shopping. Všechny tři součástí mají svůj smysl.

  • Google Search
    Zobrazuje reklamy na základě zadané vyhledávací fráze ve výsledcích vyhledávání.
  • Display
    Zobrazuje reklamy v partnerské síti AdSense, v poště Gmail nebo v aplikacích.
  • Google Shopping / Merchant Center
    Data z XML produktového feedu se zobrazují společně s reklamou ve vyhledávací síti při vyhledávání relevantních produktů.

Mám zájem »

Sklik zobrazí vaši reklamu těm, kdo vás hledají Budete vidět ve vyhledávání Seznam.cz. Platíte až za přivedené návštěvníky.

Zasáhnete 95 % české internetové populace
Vaše reklama se zobrazí ve vyhledávání Seznam.cz a na nejčtenějších webech českého internetu: Novinky.cz, Super.cz, Proženy.cz, Sport.cz, homepage Seznam.cz, iDnes.cz, Blesk.cz, Nova.cz a dalších 5 000 webech.

Můžete cílit na region
Provozujete-li lokální byznys, můžete svou reklamu zacílit jen na kraj nebo město, kde působíte.

Ukážete se těm, kdo vás hledají
Člověku padnete do oka právě ve chvíli, kdy aktivně hledá to, co nabízíte. Nikdy vás neuvidí radši.

Díky statistikám máte jasno
S Sklikem vždy víte kolik lidí na vás kliklo, kolik se registrovalo, kolik nakoupilo. Jednoduše tak vyhodnotíte přínos reklamy.

Máte absolutní kontrolu
Pod kontrolou máte nejen výdaje za reklamu, ale i její efekt. Pokud nezabírá podle vašich představ, můžete texty i bannery inzerátů kdykoliv vyměnit.

Facebook Ads je reklamní formát v populární sociální síti Facebook. Reklama využívá platební modely PPC (pay per click, platba za proklik) a PPV (pay per view, platba za zobrazení). Facebook Ads se obvykle zobrazují na sociální síti Facebook v pravém sloupci stránky. Jsou zde většinou dvě až tři reklamní pozice. Existují však i další reklamní formáty, tzv. in-stream reklamy. Ty se zobrazují přímo mezi příspěvky ostatních uživatelů Facebooku a jsou inzerenty velmi oblíbené. Nutno podotknout, že jsou zpravidla dražší a účinnější než-li reklamní pozice vpravo.

Silnou stránkou reklamy na Facebooku je možnost velice dobře cílit na vybranou audienci. I proto se Facebook reklamy velice často používají vedle PPC reklamy ve vyhledávání pro akvizici nových zákazníků. Facebook reklama je dnes jednou z nejpoužívanějších reklam. Ve srovnání s ostatními druhy reklamy je téměř nemožné tyto reklamy blokovat pomocí pluginů pro blokování reklamy.

Formáty Facebook reklam se v posledních letech proměnily, každý formát má přitom různé technické požadavky, pravidla pro reklamu, podporované účely a výzvy k akci. Kvalitní nastavení Facebook kampaně proto doporučujeme přenechat profesionálům. Nejen že ušetříte čas potřebný k nastudování všech pravidel, ale rovněž ušetříte nemalé finanční prostředky a vyvarujete se zbytečných chyb.

Platformy Facebooku podporují na Facebooku, Instagramu, v Audience Network a na Messengeru několik typů reklam.  Facebook Ads se s oblibou používá jak pro akviziční, tak i pro retenční kampaně.

Formáty reklamy Facebook Ads

  • Obrázek
  • Video
  • Sbírka
  • Rotující formát
  • Prezentace
  • Základní stránka
  • Reklamy pro generování potenciálních zákazníků
  • Nabídky
  • Zájem o příspěvek
  • Reakce na událost
  • To se mi líbí stránky

Možnosti cílení reklamy Facebook Ads

  • Lokalita - ze seznamu vybíráte jednu zemi
  • Pohlaví - cílit můžete na ženy či na muže
  • Věk - můžete si vybrat jednu z věkových skupin 
  • Klíčová slova - vybíráte z toho, co mají uživatelé Facebooku uvedeno ve svém profilu
  • Vzdělání
  • Pracoviště - je možné zacílit i na zaměstnance konkrétní společnosti
  • Vztah - můžete si vybrat zacílení na nezadaný / ve vztahu / zasnoubený / ženatý
  • Zajímá se o - muže / ženy - opět podle toho co má uveden uživatel v profilu
Mám zájem »

Jak to vše probíhá

Konzultace

Potkáme se a vše podrobně probereme

Nabídka

Vytvořím Vám nabídku přímo namíru

Založení účtů

Vytvořím reklamní účty, které budou vaše

Nastavení

nastavím kampaně dle požadavků a speficikací

Spuštění a optimalizace

Po schválení kampaně přivedu k životu a pravidelně optimalizuji

Vyhodnocování

Pravidelně se budeme scházet a kampaně vyhodnocovat

Konzultace

Potkáme se a vše podrobně probereme

Nabídka

Vytvořím Vám nabídku přímo namíru

Založení účtů

Vytvořím reklamní účty, které budou vaše

Nastavení

nastavím kampaně dle požadavků a speficikací

Spuštění a optimalizace

Po schválení kampaně přivedu k životu a pravidelně optimalizuji

Vyhodnocování

Pravidelně se budeme scházet a kampaně vyhodnocovat

Co o mě říkají zákaznicí

I was the classic desperate housewife. Always hungry, tired and frustrated. With Tom's help, I managed to become the strong woman I am now.
Cecile Emeke
Half of my life was spent wandering and sobbing. It was only after meeting Tom that I discovered what I truly love: dancing naked in the dark with my pets.
Keith Stanfield
I'm not the sort of person that goes for coaching, but what can I say... Tom came at the right time and the right place. Thanks man, you helped me become myself.
Griffin Freeman
Oh my... I never thought I could feel so good in a simple talking session with Tom. True, his massage skills also help me relax, but it's his mind that really great.
Myra Lucretia

KONKURENCE JE JEN JEDEN KLIK OD VÁS!

VÍTE CO CHCETE? SESTAVÍM VÁM NABÍDKU

Abych vám mohl sestavit nabídku, sdělte mi co nejvíce o vaší službě a představě o kampani. Pro usnadnění mám připraveno několik základních otázek.

Url adresa vašeho webu, projektu, služby, e-shopu, ...:

Popište vlastními slovy, co nabízíte, v čem podnikáte, jaké jsou vaše hlavní výhody a čím se liší vaše nabídka od ostatních:

Jaký je váš měsiční rozpočet? Od rozpočtu se odvíjí např. i rozsah kampaně.:

Máte vybrány reklamní systémy? (Adwords, Sklik, ... ):

Další doplňující informace, otázky, ...: