Sociální sítě

Polovina Čechů je pravidelně aktivní na sociálních sítích, pouhá třetina firem však využívá jejich potenciál. Nezmeškejte tuto příležitost. Oslovte s mou pomocí své zákazníky tam, kde doopravdy jsou. Díky sociálním sítím zvýšíte povědomí o značce a získáte více uživatelů, klientů a zákazníků.

Správa sociálních sítí od A do Z - kvalitně a rychle

Cas

Sociálním sítím je třeba věnovat nemalý potřebný čas

Nápady

Platíte jen za přivedené zákazníky vašeho e-shopu

Rychlost

Ve výsledcích vyhledávání jste vidět okamžitě

Rentabilita

Produktové kampaně nabízejí přesné měření výsledků

Snadno jako nikdy dříve

facebook instagram

O Sociálních Sítích

Víc jak polovina české online populace má účet na Facebooku. A celá polovina z nich jej denně zkontrolují. Chcete-li tedy být na očích svým zákazníkům, musíte jít tam, kde jsou oni – a kde to milují. Aktuálně jsou to především sociální sítě. Toto však není jen tak. Sociální sítě jako Facebook, Instagram apod. jsou ohromné. Jak tedy dosáhnout toho, aby vás na Facebooku nebo jinde lidé skutečně viděli? A jak je tam přesvědčit k nákupu?

Proč je důležité dělat marketing na sociálních sítích?

Lidé „sjíždějí“ sociální sítě každý den. A pokud vás na nich uvidí častěji a budou na vaše statusy navíc reagovat, v okamžiku, kdy si budou chtít koupit to, co prodáváte, se jim vybaví vaše značka.

Když vaši fanoušci “lajkují” vaše statusy, dozvídají se o vás i jejich přátelé na Facebooku. Osobní doporučení má největší vliv při nákupu. A konečně: můžete vaše fanoušky ponouknout i k nákupu. Až 79 % fanoušků značek na Facebooku má větší šanci značku doporučit a nakoupit u ní než nefanoušci. Čím dál častěji dnes zákazníci přes sociální sítě také chtějí zodpovídat zákaznické dotazy a sledovat, jaké novinky jim přinášíte. Facebook umožňuje velmi levně oslovovat spotřebitele reklamou. Přes Facebook dokážeme neskutečně přesně cílit na vaše současné i potenciální zákazníky. Máte-li profil na Google+, pomůže to i vašim PPC reklamám v Google AdWords. Nemalý přínost je také v množství profilů na sociálních sítích, které zaberou pozice ve vyhledávačích, zadá-li někdo název vaší značky. Takže, pokud o vás někdo napsal něco nehezkého, bude to ve vyhledávačích odsunuto dozadu.

Co díky sociálním sítím získáte?

  1. Přímé zvýšení tržeb – Obzvláště v B2C prostředí působí Facebook jako přímý akviziční (prodejní) kanál. Se svou nabídkou zasáhnete miliony lidí nebo přesně zacílenou skupinu.
  2. Posílíte brand – Přítomnost na sociálních sítích zvyšuje dosah vaší značky a pěstuje dobré vztahy se zákazníky. Zákazníci si vás více pamatují a jste jejich první volbou, když si chtějí koupit to, co prodáváte.
  3. Retence – Kontakt s fanoušky na sociálních sítích mnohonásobně zvyšuje šanci, že se pracně získaná akvizice promění v opakovaného zákazníka.
  4. Průzkum – Abyste si ověřili nápad, otestovali produkt nebo získali novou inspiraci, nepotřebujete složité výzkumy. Vaši fanoušci vám pomohou ve zlomku času a peněz. Stačí se jich zeptat na sociálních sítích.
  5. Snazší dostupnost – Lidem se často nechce někam volat, psát nebo procházet váš web. Ale na sociálních sítích se vás zeptají snadno.
  6. Helpdesk – Vaši zákazníci často potřebují pomoci, poradit, popostrčit k nákupu. Díky sociálním sítím jim můžete posloužit s minimálními náklady.

Přínosy PPC kampaně v mém podání

Picture

SEZNÁMENÍ SE S VAŠÍM PODNIKÁNÍM

Pochopení klienta, značky a vašich produktů. Jaké části vašeho byznysu jsou vhodné pro sociální sítě a pro které.

Picture

STANOVENÍ CÍLŮ

Stanovíme si cíle, kterých chceme dosáhnout.

Picture

STRATEGIE

Vytvoříme strategii pro profily i reklamní kampaně včetně obsahového plánu.

Picture

PRŮBĚŽNÁ TVORBA

Zoptimalizuji vaše profily a začneme dle plánu vkládat poutavé příspěvky, vytvářet obsah a efektivně vést reklamní kampaně.

Picture

NAPOJENÍ NA WEBOVOU ANALYTIKU

Napojím vám reklamní účty na statistiku návštěvnosti webu. Z této webové analytiky lze získaná data využít k lepší optimalizaci kampaní.

Picture

VŽDY MÁTE PŘEHLED

Každý měsíc vytvářím reporty zachycující vývoj kampaní. Nemusíte znát odborné termíny. Reporty píši jazykem ušitým na tělo zákazníka.

Picture

AKTUALIZACE

Sledujo novinky na sociálních sítích a implementuji je.

Nabídka Sociálních sítí

doplnit obsah

  • Facebook
  • Instagram
  • Twitter

Facebook (výslovnost v angličtině [feɪsˌbʊk], fejsbuk) je rozsáhlý společenský webový systém sloužící hlavně k tvorbě sociálních sítí, komunikaci mezi uživateli, sdílení multimediálních dat, udržování vztahů a zábavě. Se svými 2 miliardami aktivních uživatelů (červen 2017) je jednou z největších společenských sítí na světě. Je plně přeložen do sedmdesáti tří jazyků.

Jméno serveru vzniklo z papírových letáků zvaných Facebooks, které se rozdávají prvákům na amerických univerzitách. Tyto letáky slouží k bližšímu seznámení studentů mezi sebou.

Mám zájem »

Instagram je sociální síť ve formě volně dostupné aplikace pro různé mobilní operační systémy, například pro platformu iOS (Apple), Android a Windows Phone 10, Tizen a další. Svým uživatelům umožňuje sdílení fotografií a videí. K tomu je určena řada filtrů, které lze na pořízenou fotografii aplikovat. Také formát fotografie je odlišný a jako odkaz na fotoaparáty značky Kodak a Polaroid jsou výsledné snímky ve čtvercovém formátu, zatímco kamery zařízení se systémem iOS používají poměr stran 3:2.

Aplikace se nesnaží konkurovat jiným sociálním službám, ba naopak umožňuje snadné sdílení fotografií na další sociální sítě jako je Facebook, Twitter, Flickr, případně na publikační služby Posterous a Tumblr.

Mám zájem »

Twitter je poskytovatel sociální sítě a mikroblogu, který umožňuje uživatelům posílat a číst příspěvky zaslané jinými uživateli, známé jako tweety. Překlad výrazu „twitter“ je „cvrlikání“, „švitoření“, „štěbetání“.

Tweet je textový příspěvek dlouhý maximálně 280 znaků, který se zobrazuje na uživatelově profilové stránce a na stránkách jeho sledujících (followers). Součástí tweetu můžou být kromě textu také obrázky, videa nebo odkazy. Twitter také podporuje sdílení živého vysílání prostřednictvím své sesterské služby Periscope. Přispěvatelé mohou omezit doručování příspěvků pouze na okruh určitých účtů nebo povolit přístup k příspěvkům komukoliv (výchozí nastavení). Uživatelé zasílají nebo dostávají tweety přes stránku Twitteru, pomocí krátkých textových zpráv (SMS) nebo externích aplikací. Služba je na Internetu zdarma, ale zasílání SMS zpráv je za běžný poplatek poskytovatele telefonních služeb.

Mám zájem »

Jak to vše probíhá

Co o mě říkají zákaznicí

I was the classic desperate housewife. Always hungry, tired and frustrated. With Tom's help, I managed to become the strong woman I am now.
Cecile Emeke
Half of my life was spent wandering and sobbing. It was only after meeting Tom that I discovered what I truly love: dancing naked in the dark with my pets.
Keith Stanfield
I'm not the sort of person that goes for coaching, but what can I say... Tom came at the right time and the right place. Thanks man, you helped me become myself.
Griffin Freeman
Oh my... I never thought I could feel so good in a simple talking session with Tom. True, his massage skills also help me relax, but it's his mind that really great.
Myra Lucretia

KONKURENCE JE JEN JEDEN KLIK OD VÁS!

VÍTE CO CHCETE? SESTAVÍM VÁM NABÍDKU

Abych vám mohl sestavit nabídku, sdělte mi co nejvíce o vaší službě a představě o kampani. Pro usnadnění mám připraveno několik základních otázek.

Url adresa vašeho webu, projektu, služby, e-shopu, ...:

Popište vlastními slovy, co nabízíte, v čem podnikáte, jaké jsou vaše hlavní výhody a čím se liší vaše nabídka od ostatních:

Jaký je váš měsiční rozpočet? Od rozpočtu se odvíjí např. i rozsah kampaně.:

Máte vybrány reklamní systémy? (Heureka, Zboží, ... ):

Další doplňující informace, otázky, ...:

Roman Jelínek – internetový marketing